A new pistolero in town !

You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.

  • Categories

  • Archives

I`m back :>

Posted by thenewpistolero on January 7, 2009

Chestia e ca n-am plecat niciodata, doar mi-am luat o scurta vacanta, asa de sarbatori ca tot omu`. Sper ca toti ati avut parte de o vacanta pe placul vostru, distractie si multa, multa odihna.
Eu am incercat sa stau cat mai mult pe la Sibiu vacanta asta (un oras in care totdeauna ma intorc cu cea mai mare placere si in care as vrea sa ma stabilesc in viitor…). Am fost prezent si la concertele din Piata Mare din noaptea de revelion, dar sa zicem ca n-au fost formatii chiar pe placul meu….insa ne-am distrat, asa cum stie tot romanul sa se distreze :P. (o sa vad daca am ce selecta din pozele facute si poate o sa pun cateva si-aici)
Ce mai, a trecut 2008, un an relativ bun…cu multe intamplari, unele bune, altele rele, ca de obicei balanta e undeva la mijloc, dar binenteles am asteptari mai mari de la anul care vine si sper sa fie un an la fel de bun ca 2008.

Cu dorintele, stiti voi cum se spune…pune-ti o dorinta si ti se va indeplini, dar aveti totusi grija ce dorinta va puneti. Nu de alta, dar romanii si-au cam dorit sa iesim cu bine din criza financiara si la inceput de an ne-am trezit ca ni se taie gazul :))…..deci mare grija cu dorintele.

La Multi Ani ! (cu maaree intarziere) si sa ne auzim sanatosi

Aaaa….si am uitat. LA MULTI ANI tuturor celor care astazi isi serbeaza ziua de nume ! (faceti cinste, nu uitati !)

4 Responses to “I`m back :>”

  1. oana said

    uhm..eu am uitat de dorinta de la miezul noptii :-j
    multumesc pentru comment si pentru la multi ani .. eh.. oana e derivat de la ioana deeeci, e si ziua mea 😀

    oana

  2. thenewpistolero said

    Ok, ok, e si ziua ta :P, dar asta inevitabil ne aduce la P.S.-ul meu….trebuie sa faci cinste :D.

  3. oana said

    oh well…
    la anu’ iti fac si tie cinste 😀

  4. thenewpistolero said

    It`s a deal :P. O sa primesc cu cea mai mare placere 😛

Leave a comment