A new pistolero in town !

You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.

  • Categories

  • Archives

Lady Gaga and Christmas spirit

Posted by thenewpistolero on December 19, 2008

Ok, Lady Gaga, pe numele ei Stefania Gabriella Germanotta.

Nu prea cunoscuta, sau cel putin pana anul acesta nimeni nu auzise de ea….Si-a facut simtita prezenta prin albumul de debut “The Fame” (2008), care din pacate nu i-a adus prea multa “Fame” pe cat si-ar fi dorit ea, dar,  are 2 melodii chiar dragute, cu ajutorul carora s-a cam lansat, sa spunem asa, pe piata muzicala: Just Dance si Poker Face (cel putin eu numai pe astea doua le stiu….nici nu cred ca sunt mai multe).

In fine….o noua artista, cum lumea e plina de ei, nimic nou sub soare, right ? … treaba e ca am mai gasit si-a 3-a melodie din sirul melodiilor ei cunoscute si anume:  Christmas Tree. Am ramas surprins….toate vedetele vor sa fie in ton cu sarbatorile, toti afonii de la noi s-au apucat de colindat, toate “chestiile” numite vedete colinda, toti vestesc Nasterea…hippy-iei, hippy-io.

As mintii daca as spune ca nu-mi place melodia, m-ar bate Dumnezeu sa mint chiar asa in postul Craciunului si culmea, poate chiar suna bine melodia, doar ca….mi se pare putin deplasata ideea. Ar mai trebui acum sa vina careva cu colinda varianta Hip-Hop, doar si ProTV-ul a facut “varianta manelata” acum cativa ani la Desteapta-te romane, deci totul e posibil. Ori eu sunt demodat (dar da-o naibii ca sunt tanar…), ori starurile astea simt nevoia sa acapareze atentia prin toate mijloacele posibile. Dar nu stiu de ce ma mai mir….dupa ce am vazut noul videoclip al Loredanei (DA ! inca am ramas cu gandul la videoclipul ala :)) )

Lady Gaga – Christmas Tree

Leave a comment