A new pistolero in town !

You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.

  • Categories

  • Archives

Vreau sa sune telefonullll !!!!

Posted by thenewpistolero on January 11, 2009

(macar au primit sanctiune -> site )
Intotdeauna am avut impresia ca in romania sunt multi inapti, multi tembeli si inculti cu carul, dar chiar psihopati, clienti de la cine stie ce spital de neuropsihiatrie, liberi pe drumuri…..la asta nu ma asteptam.
Iar emisiunile de genul asta, clar nu prea au ce cauta pe un post national. Si pe langa concursurile astea interactive, mai sunt si concursuri cu horoscop, ghicit in globul de cristal, globul ocular sau cine stie ce glob, pe postul de televiziune Antena 1…Iliuta parca-l cheama pe vrajitorul din Oz, pardon…antena 1. In fine, in ultimele zile, tot dau de el pe la tv cand schimb canalele. (stati ca am cautat acum pe net dupa un clip cu el si ghici minune mare….dau de impresionantul lui site….incep sa am complexe, numai eu nu am site ). E fantastic omu`….presupun ca a ajuns la un nivel in care si el crede ce zice :)). Patetic ! Penal ! Penibil ! si alte lucruri “bune” care incep cu p.

Leave a comment